Bermula Cuti Sem

Assalamualaikum ,

Alhamdulillah cuti sem ku pun sudah bermula , semuanya dalam keadaan baik dan oke sebelum pulang ke kampung halaman. Plan cuti sem nie simple je nak ronda kelate and keluar dgn kawan-2 yg mana cuti and yg ada kat kampung ini. Rare jugak aku semalam sampai pagi semalam , pagi tu terus keluar teman abah pegi hantar dia punya motor masuk workshop. Haha . Best wei dah lama tak bawak motor katakan memang laju tahap apa bawak . Petang pun keluar dgn kawan, Damn rindu sangat. Oke cuti nie memang aku nak manfaatkan betul-2 tak mau lepaskan peluang lansung. Takkan. Haha . Agak terkilan semalam pegi makan kat tempat biasa aku makan boleh dia kata aku semakin gemok. Makk aii sadis pedih hati ku tapi aku pun macam tu actually semakin kembang sikit. Biasalah agak stress dekat sana dengan final projeknya . Haish . Sabar jelaaa mampu. Senior pon pesan cuti puas-2 lepas nie nak balik kampung pun tak sempat . 



Bangun pagi ini seperti biasa buat kerja-2 rumah apa yg patut, kesian dekat mak aku dah nak masuk 8bulan dah dia mengandung . Oh tak sabarnya nak dapat adik baru . i hope boy . Hee . In shaa Allah semuanya akan selamat nanti . Aminn . Cuti sem ini ingat nak berlatih sikit adobe photohop bagai tuh . Masuk Sem 2 semua dah pakai benda tu , aku dah la lama tak main benda alah tu . Ish keep calm good luck for me next sem . Excited yg amat kot balik rumah semalam. Haha . Rindu yg amat dekat parents , adik semua . Memang gelak je dgn diorang sampai malam kalau boleh nak spend time dgn diorang semua . Selalu whatsapp je hari-2 . Jadual agak padat kawan-2 ku semua dah booking nak hang. Kat johor berapa kali je aku hang tak sempat bhai assignment final projek lagi nak makan pun tak sempat . Tapi lepas settle final projek fokus final exam , time lepas tu laa nafsu makan aku membuak-2 but aku happy dapat makan banyak dah lama tak menggila dgn makanan nie. Kat johor makanan dia tak sama dgn Kelantan . I miss makanan more , makanan tempat aku sedap . Haha . Sorry JDT . 



Alhamdulillah setakat aku kat sana Sem 1 semuanya oke sampai jumpa Crush.Dekat-2 nak habis Sem timbul moment sweet di antara aku dgn En H . Haha . Hanya crush jelaa mampu . Suka dalam diam . Tapi dia tengah final lagi, dah cakap kalau dia dah balik nak jumpa , kalau berkesempatan nak sangat jumpa dia. Ya Allah pertemukan dgn En ustaz itu . Haha . Barulah cuti sem yg sweet gitu . Lepas tu jumpa lagi dekat PIS nanti . Haha . Serius agak rindu moment dekat asrama HT3 aku tuh , last jumpa roommate aku agak sedih bhai , sem 2 dia rumah sewa lain aku lain. Hope kitorang tak terputus hubungan. Will miss budak N9 itu . Agak sedih sebelom nak balik , macam-2 babak sedih pun ada kawan-2 aku rasa sebak pun ada . Takpe korang jumpa Sem 2 k . Hehe . Okelah aku mau sambung kerja rumah . In shaa Allah panjang umurku akan ku update lagi ini blog . Salam sayang . :))

1 comment:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini